دوست گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده از محصولات و خدمات فروشگاه ونس بیوتی، به دقت مطالعه فرمایید.

تعریف فروشنده

از این پس، فروشگاه لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبت پوستی ونس بیوتی که در حوزه فروش حضوری و آنلاین لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبت پوستی با دامین Vansbeauty.ir فعالیت دارد با نام اختصاری فروشگاه ونس‌بیوتی اطلاق خواهد شد.

تعریف مشتری یا کاربر یا مشمول

مشتری یا کاربر یا مشمول به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام و یا فرم ثبت سفارش یا از طریق پیام، ویس و … در شبکه‌های اجتماعی، درج کرده است، به ثبت نام، ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از محصولات یا خدمات فروشگاه ونس بیوتی اقدام کند.

قوانین و مقررات

ورود کاربران به وب‏‌سایت هنگام استفاده از حساب کاربری، و سایر خدمات ارائه شده توسط مجموعه، به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از محصولات و خدمات این سایت است. توجه داشته باشید که فروشگاه ونس‌بیوتی ثبت نام، ثبت سفارش و استفاده از خدمات، در هر زمان را به منزله پذیرش قوانین طلقی کرده و طبق این قوانین با مشمول رفتار خواهد شد.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

حائز اهمیت است، درصورتی که شخص قبل یا بعد از ثبت نام در فروشگاه ونس بیوتی با پشتیبان فروشگاه ونس‌بیوتی به هر نحوی ارتباط برقرار کند، حداقل قوانین بخش ارتباطات الکترونیکی را مطالعه و پذیرفته است و مشمول این بخش از قوانین می‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه ونس‌بیوتی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های سایت تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

فروشگاه ونس‌بیوتی مسئولیتی در قبال وارد کردن اشتباه اطلاعات کاربری توسط مشمول نداشته و عواقب دادن اطلاعات ناصحیح به فروشگاه ونس‌بیوتی به عهده کاربر می‌باشد.

شرایط فروش و ارسال کالا

کالا و محصولاتی که توسط کاربر از فروشگاه ونس‌بیوتی خریداری می‌شوند، حداکثر طی یک الی دو روز کاری بعد (بجز روزهای تعطیل رسمی) ارسال می‌شوند.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه ونس‌بیوتی استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید یا ایمیل می‏‌زنید و یا از طریق شبکه های اجتماعی رسمی ونس‌بیوتی اقدام به هر گفتگویی می‌کنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و شما موافقت می‌‏کنید که فروشگاه ونس‌بیوتی به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه، شبکه‌های اجتماعی و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.
جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد، فروشگاه برای اعضای وب سایت ایمیل، پیامک و یا در شبکه‌های اجتماعی پیام ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل‌ها، پیامک‌ها و یا پیام‌ها در شبکه‌های اجتماعی را نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه را در پروفایل خود لغو کنند و یا برای ارسال نشدن پیام، در پیام رسان مورد نظر درخواست لغو ارسال پیام‌ها را دهند.
توجه داشته باشید که 09910391940 تنها شماره‌‌ ایست که فروشگاه با آن در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کند و از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیام ارسال می‌کند. همچنین سامانه ارسال پیامک، وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه سایت را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد. پیامک‌های خدماتی فروشگاه ونس‌بیوتی از شماره‌های 90001243 ، 30000234900 و 100000909 ارسال خواهند شد.
بنابراین ارسال هرگونه پیامک و پیام در شبکه های اجتماعی تحت عنوان فروشگاه ونس بیوتی، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام فروشگاه است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به شماره 09910391940 اطلاع دهید.

هرگونه توهین، اهانت و هتک حرمت به فرد پاسخ دهنده (پشتیبان فروشگاه ونس‌بیوتی) به تماس، پیامک، پیام شما در شبکه‌های اجتماعی و سایر رسانه‌ها جرم تلقی شده و فروشگاه ونس‌بیوتی حق دارد، طرح شکایت کند.